Ik heb een redelijk bizar verhaal:
ik zag de 2e serie van Peking Express en ik vond het helemaal geweldig. ik hoorde op deze site ergens dat je een DVD van de 1e serie (die ik dus nog niet kende) kon kopen op freerecordshop.nl. ik bestelde die dus, na 2 maanden is hij er eindelijk, ik snel die DVD ophalen natuurlijk, kom ik thuis en kijk in een week alle afleveringen, tot de finale, daar gaat de DVD flippen en doet hij het niet meer. ik ga dus terug naar de winkel en ik vraag: mag ik een nieuwe? dat is prima, zegt de vrouw ander de kassa, ik moet hem ff opnieuw bestellen en hem dan ruilen met de bon.
ik heb dus een paar weken later een nieuwe, en opnieuw doet de finale het niet! weer een nieuwe bestelt: weer geen finale! en ja hoor, ook bij de 4e DVD die ik bestel doet hij het niet, en daarna hadden ze hem niet meer bij de Free Record Shop en hebben ze hem nergens anders meer.
Mijn vraag is dus: heeft iemand die 1e serie ook gekocht en hoeft hij hem nu niet meer, dna zou ik hem wel willen overkopen! PM/mail me ff (willemdegelder@gmail.com) zodat we het kunnen bespreken...
alvast bedankt,
Willem de Gelder