De flikken hebben Razorback 2.0 uit de ether gehaald. De servers stonden in Zaventem (België)
Anyway, de reeks staat volledig op DVD (alle aflveringen + making off) op 3 schijfjes. De kwaliteit van aflevering 2,3,4,5,6,7,8,10,11 is goed. Aflvering 1 is minder goed. Aflvering 9 bevat de eerste 10 minuten een paar storingen (ligt aan de opname zelf). Aflvering 12 en 13 zijn bij de opname (door de desbetreffende persoon) op een verkeerde framerate opgenomen, namelijk 29,99. Dat moet 25,00 zijn. Daardoor zie je soms dat het beeld vertraagd is, doch loopt alles synchroon. Aflvering 6 is anamorphic. De kwaliteit van de aflveringen kan nooit verbeterd worden, aangezien de opnames die op eMule stonden ook niet altijd van hoogstaande kwaliteit waren. Verwacht geen HD TV, het blijft wel goed bekijkbaar.
Nu het geluid is steeds heel goed. Alleen kunnen sommige oude DVD spelers er niet overweg. Mijn allereerste van '99 heeft wat problemen. Mijn aldi tv gaf vervormd geluid, de JVC DVD speler (2003) gaf perfect geluid. PC/Laptop gaven ook perfect geluid. Dus dat kan ik op voorhand niet voorspellen of dat goed gaat, maar op PC geeft het geen problemen.
De prijs? Weet ik zelf nog niet. Vermits dat zelfs niet mag, ga ik enkel de kosten tellen voor de DVD's, de doosjes en de verzending.
Ik post nog wel bijkomende informatie, en zal proberen een stukje video te uploaden (dan kunnen jullie direct kijken of de kwaliteit jullie aanstaat).