Euh,.... Rinck je bent zo'n organisatiebeest, zou het nou geen wereldidee zijn als de kandidaten waar jij nog kontakt mee hebt een heuse PE fandag gaan organiseren. Met zoveel mogelijk kanidaten van alle drie de PE's Wij weten nog wel een aardige locatie in Amersfoort. ( maar niet op 21 mei ) Je kunt misschien net zo iets doen zoals wij dat altijd doen met de fandagen. Een veiling van PE gadgets, zoals kleding die jullie hebben gedragen, een steen van de Himalaya of een niet storenbordje , om maar een paar voorbeelden te noemen. De opbrengst is voor het goede doel.
Het ligt voor RN helaas niet binnen de mogelijkheden om een fandag voor PE te organiseren, omdat deze altijd dicht in de buurt van de WIDMfandag ligt en we niet genoeg mankracht hebben om dat te realiseren.
Ik kom in ieder geval
dear Mapel,
it cross our minds!!!
al vele keren hoor en 't hoort bij de verscillende scenario's
we gaan eerst kijken naar een reünie voor Peking Express 2, dat was al een äfspraak" toen we nog daar waren en dat kwam voort uit het de situatie in Zuid_China waar we in een park met z'n allen (toen nog!!!) aan het kamperen waren. 'k Zei toen; 'k heb een weiland en dus....
daarna hebben we dat idee nog een aantal keren de revue laten passeren en nu zijn Just en ik er mee aan de gang gegaan.
k'Heb echter ook bij Elia & Jeske dit idee geventileerd en zij waren er gelijk voor in om dat gezamenlijk te doen! dus dat komt al dicht bij jouw idee in de buurt. We gaan eerst polsen en daarna hoor je meer!!!
Ja, of iedereen hier moet nu beginnen te piepen dat moeten jullie doen, dan wordt het anders en voor het goede doel is dat natuurlijk helemaal prachtig. Leerspullen voor een school langs de route die we afgelegd hebben....ik ben gelijk in the mood en enthousiast hoor!!!!!!!
NB. 'k Heb nog wel zo het een en ander te verkopen.... zelf een hoorn van een jak uit de Himalaya, dus Mapel je zat in de buurt!!!!
groet rinck
edit crew: quote hersteld