Nu even serieus.
Rinck, was je lezing een succes? Vond je zelf dat het lekker liep. Kon je makkelijk de vergelijking van PE naar de bedrijven trekken? Ben benieuwd!
Z
Ja Zartan, wat moet ik daarop nu zeggen
eigenlijk moet je de toehoorders vragen wat ze ervan vonden, wie weet dat ze hier reageren 'k heb ze op dit mediumgewezen!
'k ben begonnen met een gedicht die me werd aangereikt:
De beste reis
is de reis die
je laat zien
hoe hard je moet
blijven staan
om thuis te komen
vervolgens heb ik ze de game met de aalscholvers laten zien
en natuurlijk
de gewonnen amulet die wij kregen
In de groep waren er twee die de race gevolgd hebben, een paar hadden wat flitsen gezien
voorts ben ik dmv. een "bloemlezing" aan de hand van de verschillende foto's die via een laptop en een beamer op het witte doek te zien waren de verhalen achter de camera gaan belichten.
Zoals bv. het verhaal van de aalscholvers die geen zin meer hadden en vervolgens aan de oever van de gele rivier gingen zitten uitrusten. 'k Heb ze toen weer het diepe water ingejaagd, en ben in mijn waterschoenen de rivier ingesprongen. Het was op dat moment tegen zessen, een uur later was ik zeer waarschijnlijk door de piranjas (?) aangevallen. Het toen nog koude water bleek achteraf mijn redding te zijn. Nadat mij dit vertelt was begreep ik ook de commotie van de visser toen ik in het water sprong!!!!
Zoiets doet het natuurlijk goed, avontuur en spanning tegelijkertijd! Na het levende beeld krijg je de plaatjes met de verhalen dus succes gegarandeerd.
Verder was het niet mijn eerste keer dat ik voor een groep mijn verhaal doe en ik vernam aan de reacties en interactie wel dat men dolenthousiast was. Voorts kon ik laten weten dat ik een uur daarvoor een telefoontje van mijn nieuwe baas kreeg dat ik was aangenomen was maw. 'k heb een nieuwe baan!!!!!
Het thema veranderingen kreeg op deze wijze wel een hele mooie dimensie
was getekend rinck