jongens het moet me van het hart. Kunnen jullie je voorstellen wat het is zo in de media doodgeverfd worden.
Natuurlijk neem je dat risico zelf , maar er zijn grenzen.
Wie mag de eerst steen werpen? ik niet, wie weet hoe zou ik reageren en acteren in zo`n E.R.
Raad aan Carl
Knip je haar af draag een nepbril, laat een snor groeien en je wordt niet meer herkend. Weet ook dat binnen enkele maanden je weer vergeten bent.
Neem de kans om eens met een goede vriend of zelfs psycholoog je gedrag na te gaan. Je kan namelijk 2 kanten uit: ofwel wordt je gek, diep ontgoocheld en kwaad, ofwel kan je als mens van deze ervaring groeien. Iedereen heeft recht te starten met een wit blad en zij die daar kritiek op hebben verraden dat ze eigenlijk onmensen zijn.Laat hen dus vallen als een baksteen en weiger elk contact. Ga nog enkel om met mensen die begrijpen en willen begrijpen.(ook al zal dat niet vanzelfsprekend zijn)
En wees gerust, je hebt knal televisie gemaakt hoor! Ik denk dat de makers wat blij waren dat jij er bij was. Maar ga daar nu niet negatief over doen, want dan neem je de verkeerde beslissing. Veel geluk , een echte Robinson ben je misschien niet, maar je bent tenminste uit 1 stuk en krachtig. Benut die kracht ten positieve!