Auteur Topic: [kandidaat Be] Carl  (gelezen 120062 keer)

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #240 Gepost op: 18-10-2005, 21:58:59 »
En het vreemde was dat hij in het begin een toffe peer was.

Hoe kom je erbij dat hij een toffe peer in het begin was? ??? Volgens mij zat hij in aflevering 2 al te zeuren tegen Elbert over hoe misplaatst het was om met je benen over elkaar te staan tijdens een proef.
Ik heb bij Carl nog geen moment gehad dat ik het een toffe peer vind. Kijk de proef met die boeien er nog maar eens op na en vooral wat hij daar tegen Maxime zou hebben gezegd. Daar gaf hij al wat bloot van zijn instelling.
Geniet nooit met mate...

Offline SnijderMan

• Forumlid
« Reactie #241 Gepost op: 19-10-2005, 09:02:07 »
Hoewel ik ook zeker geen  ::ohno:: Carl  ::ohno:: fan ben, vraag ik me wel af in hoeverre ze met de montage het beeld dat wij van hem krijgen beinvloeden.
Ik kan me nl. eigenlijk niet voorstellen dat hij als enige de hele tijd achter die aap aan zit, terwijl Marnix alles maar gewoon accepteert.

Dus tenzij het echt een ontzettend lompe boer (zonder boeren hierbij te willen beledigen  :D) is, denk ik dat er ook wel een bepaald beeld van hem wordt neergezet.
Maar dat heeft ie dan waarschijnlijk ook wel verdiend...

Hopelijk kunnen we hem na de volgende uitzending uitzwaaien  ::zwaai::

Offline KillaLOT

• Forumlid
« Reactie #242 Gepost op: 19-10-2005, 09:37:29 »
Chico toonde wel duidelijk wie Carl werkelijk was. Het lag echt aan Carl.
Dat muziekje erbij was trouwens echt fantastisch! en Marnix maar relaxed blijven, hahah.
Als Carl nu niet wordt weggestemd dan weet ik het ook niet meer  :-X
Als hij maar geen immuniteit haalt!

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #243 Gepost op: 19-10-2005, 10:35:55 »
Ben ook nog steeds geen fan van Carl.

Waar is het toch mis gegaan? :S

Misschien had Carl zich niet direct aan John moeten vastklampen? Samen zijn ze in een neerwaardse spiraal van achterdocht, onaangenaam gedrag, grootheidswaanzin en horkerigheid terecht gekomen. En dan is het moeilijk om je daar weer uit los te maken.
er was eens......

Offline Hoosh

• Forumlid
« Reactie #244 Gepost op: 19-10-2005, 12:27:15 »
Wat is het toch opvallend dat in een kamp zonder Carl de sfeer lekker rustig is, en in een kamp met Carl er enorme spanningen zijn.
In elk kamp waar Carl is, ligt hij wel overhoop met iemand. Dit is geen toeval meer, en dit ligt ook niet meer aan anderen. Dit komt door Carl zelf.

Wel goed dat Chico hem eronder krijgt. Enigszins jammer dat Carl nu weer bij de rest moet zitten, vond het zeer grappig om te zien hoe Carl gedold werd door Chico, en Marnix die er relaxed naar zat te kijken.

Aan de andere kant, wel zo prettig dat Carl nu weer in de gevarenzone komt. Als hij geen immuniteit verdiend, dan kan het weleens einde oefening voor hem zijn, zeker als hij zijn gedrag doorzet en wederom een conflict uitlokt.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Starry Night

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #245 Gepost op: 19-10-2005, 13:30:56 »
Misschien had Carl zich niet direct aan John moeten vastklampen? Samen zijn ze in een neerwaardse spiraal van achterdocht, onaangenaam gedrag, grootheidswaanzin en horkerigheid terecht gekomen. En dan is het moeilijk om je daar weer uit los te maken.

Zeer raak geanalyseerd, denk ik.

Ik geloof eerlijk gezegd dat er m.b.t. Chico wel wat vrij geproduceerd is. Bovendien: wij hebben een parkiet, en hoewel ik en mijn kinderen dol zijn op het beestje en eigenlijk zo'n beetje alles van hem accepteren, weet hij mijn man niet zelden tot wanhoop te drijven. Tijdens het eten zit hij dus standaard in zijn kooi, en eerlijk gezegd vinden ook wij dat stukken rustiger. Waarmee ik maar wil zeggen: het feit dat een rondrovend beest - hoe lief ook tijdens aaimomenten -  de een wat meer op de zenuwen werkt dan de ander hoeft nog niet te betekenen dat die ene dan dus maar niet deugt. Mijn man, bijvoorbeeld, deugt best.

Ik denk wel dat Carl iemand is die er nogal uitgesproken meningen op nahoudt en zich moeilijk kan aanpassen aan visies van anderen als die dwars op de zijne staan, en daarom zal hij sneller botsen met zijn omgeving. Maar hij is geen John, oh nee ::ohno::.
« Laatst bewerkt op: 19-10-2005, 13:32:37 door Starry Night »

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #246 Gepost op: 19-10-2005, 14:17:36 »
Ik denk wel dat Carl iemand is die er nogal uitgesproken meningen op nahoudt en zich moeilijk kan aanpassen aan visies van anderen als die dwars op de zijne staan, en daarom zal hij sneller botsen met zijn omgeving. Maar hij is geen John, oh nee ::ohno::.

Nee, hij is veel geniepiger dan John.
Hij maakte Elbert ook al het leven zuur, zonder hulp van John.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Nootje

• Forumlid
  • Zoek de verschillen ...
« Reactie #247 Gepost op: 19-10-2005, 15:53:15 »

Ja, inderdaad "geniepiger", ofwel m.a.w. hij doet het "onopvallender". 
Hij wacht eerst af of iemand anders het voortouw neemt, zo ja.. dan valt hij bij.. neemt niemand het voortouw, dan geeft hij de aanzet.
Dat hij dit niet "schreeuwend" doet .. maar op "zachte" toon .. maakt het nog onopvallender.  Je focust immers bijna als vanzelf op de "schreeuwer".

Maar... als je terugkijkt naar de eerste afleveringen dan zie je echt dat Carl toen al een zondebok nodig had.. en op "subtiele" wijze al onrust aan het stoken was.

En later bij Esther was Carl trouwens ook de éérste !!!!! die zei dat zij haar immuniteit moest opgeven .. om maar één voorbeeld te noemen van wat min of meer onopvallend voorbij is gegaan.
Want in diezelfde aflevering is hij -in bijvoorbeeld de hut- ook meerdere malen de 'aangever' en ook de aflevering daarna.
 ::niet-ok::  ::niet-ok::  ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 21-10-2005, 11:40:57 door Nootje »
Mensen zijn als dieren... behandel dieren als mensen...

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #248 Gepost op: 19-10-2005, 15:55:44 »
 ::rofl:: Chico... de beste die er is.. vooral omdat jawel CARL daardoor erg zenuwachtig werd.. volgende keer weg Carl.. is veel beter enzo  ::jaja::

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #249 Gepost op: 19-10-2005, 17:10:19 »
Ja.......? Ja, misschien hebben jullie wel gelijk. Ik blijf het moeilijk vinden hem te plaatsen. Eerlijk gezegd vond ik in de tijd dat hij zo vaak met Elbert in de clinch lag dat Elbert dingen ook vaak verkeerd en nogal overdreven interpreteerde. Vond Carl toen niet zonder meer geniepig.

En dat Elbert zo zijn kanten heeft weten we ondertussen ook wel, hè?

Hoe dan ook: Carl is wat mij betreft volstrekt geen Robinson, en na zijn optreden tegenover Esther kan hij sowieso geen goed meer doen bij mij. Ik vind hem, al dan niet geniepig,  met name ontstellend (echt in de meeste letterlijke zin van het woord van bek open ::oink::) inconsequent bij het interpreteren van de regels. Eigenlijk komt het er intussen eigenlijk op neer dat bevoordeling van bepaalde deelnemers alleen dan toegestaan is als het Carl betreft. Althans, volgens mij is hij gewoon lekker op dat matras gaan slapen. Iets wat hij eerder ongeoorloofd vond voor Esther.

Offline Aap

• Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 19-10-2005, 19:19:19 »
Om zijn grote vriend John maar even te quoten: "Rechtvaardigheid komt nog wel".

Ben benieuwt hoeveel mensen voor hem zullen gaan bellen mocht hij op een één of andere manier de finale halen ::trots::

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 19-10-2005, 19:42:42 »
Ben benieuwt hoeveel mensen voor hem zullen gaan bellen mocht hij op een één of andere manier de finale halen ::trots::
2 mensen!
Zijn vrouw en John!  ::rofl::
🜃

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: 20-10-2005, 22:01:08 »
Dat zelfs de goeierd, Marnix, hem niet meer kan luchten of zien, zegt al genoeg

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #253 Gepost op: 20-10-2005, 23:44:07 »
2 mensen!
Zijn vrouw en John!  ::rofl::
::rofl:: en die ook niet denk ik

Offline sttt

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 21-10-2005, 11:26:26 »
jongens het moet me van het hart. Kunnen jullie je voorstellen wat het is zo in de media doodgeverfd worden.
Natuurlijk neem je dat risico zelf , maar er zijn grenzen.
Wie mag de eerst steen werpen? ik niet, wie weet hoe zou ik reageren en acteren in zo`n E.R.
Raad aan Carl
Knip je haar af draag een nepbril, laat een snor groeien en je wordt niet meer herkend. Weet ook dat binnen enkele maanden je weer vergeten bent.
Neem de kans om eens met een goede vriend of zelfs psycholoog je gedrag na te gaan. Je kan namelijk 2 kanten uit: ofwel wordt je gek, diep ontgoocheld en  kwaad, ofwel kan je als mens van deze ervaring groeien. Iedereen heeft recht te starten met een wit blad en zij die daar kritiek op hebben verraden dat ze eigenlijk onmensen zijn.Laat hen dus vallen als een baksteen en weiger elk contact. Ga nog enkel om met mensen die begrijpen en willen begrijpen.(ook al zal dat niet vanzelfsprekend zijn)
En wees gerust, je hebt knal televisie gemaakt hoor! Ik denk dat de makers wat blij waren dat jij er bij was. Maar ga daar nu niet negatief over doen, want dan neem je de verkeerde beslissing. Veel geluk , een echte Robinson ben je misschien niet, maar je bent tenminste uit 1 stuk en krachtig. Benut die kracht ten positieve!

Offline Wolkje

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 24-10-2005, 22:01:02 »
Deze aflevering bevestigt (Jaja alweer..) dat hij ongelooflijk achterbaks is.. Goed opgemerkt van Douwe iedere keer trouwens.. absurd dat hij geen stemmen inzette tegen Douwe voor Maxime.. Bah
Do you want to go to the Seaside?

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 24-10-2005, 22:04:48 »
Ik snap niet dat mijn tv zijn hoofd die hele tijd aankan  ::ohno:: ::ohno::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline ingii

• Forumlid
  • Fredje, Rust in Vrede
« Reactie #257 Gepost op: 24-10-2005, 22:05:51 »
Weetje volgens mij denkt die Carl ook niet na.. Denkt hij dat hij ER kan winnen? Ook al haalt hij de finale (wat ik me niet kan voorstellen, maar als hij zo imuniteit blijft winnen kan het natuurlijk wel...) hoe stelt hij het zich dan voor in de studio? De kanidaten die hem absoluut niet mogen (op een paar na..) stemmen nooit op hem om te winnen en het publiek heeft al heleeemaaaal een slecht beeld van hem! Hij gaat het dus NOOIT winnen..., hij is ER alleen maar tot last!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #258 Gepost op: 24-10-2005, 22:09:46 »
Carl probeert door allerlei spelletjes te spelen en zich in allerlei bochten te wringen zo ver mogelijk te komen, maar denkt hij nu werkelijk dat ie zo Robinson 2005 kan worden? Dat ie er nog in zit heeft ie alleen maar te danken aan het winnen van eliminatieproeven.

Offline Sunshine-

• Forumlid
« Reactie #259 Gepost op: 24-10-2005, 22:11:02 »
Als hij in de finale komt, dan stem ik op de ander! Nog niet misschien dat ik hem de winnaar als E.R. 2005 zie!!!!!