die krieke ook weer beetje flauw om op die manier (wanneer je al in de finale zit) rink en jorien zo uit de bus te gooien maar goed die belg blijft vaag hij wil wel dat sofie en karla in de bus komen maar zou het liefst de finale spelen met rink en jorien tjah vast weer het verstand van een belg
Is dat wat de montage niet heeft laten zien? Dat Kriek hen uit de bus gooide? Volgens de beelden verwees hij de chauffeur namelijk alleen naar Rink en Jorien om te betalen en hadden ze daarna de mazzel dat iemand voor hen wilde afrekenen. Dat was Rink en Jorien al een aantal maal gelukt, nu waren zij eens aan de beurt.
Die opmerking over 'verstand van een Belg'... is dat een grapje? Zo ja: ieder zijn gevoel voor humor. Zo nee: in dat geval zou ik over 'verstand' mijn mond maar houden als ik jou was.
Weet je, ik begrijp best dat je je vader verdedigen wilt. Eerlijk gezegd moest ik af en toe best aan je denken, want er werden de afgelopen weken keiharde dingen het forum op gegooid, en als dat over mijn vader ging, dan zou dat me best aangrijpen. Maar het moet me wel van het hart dat je zelf ook niet al te aardig over bepaalde mensen spreekt.
Begin bij jezelf, zou ik zeggen. Overigens zie ik hier wel wat parallellen met je vader, maar goed.