Maar ik denk dat het gewoon in de hitte van de strijd ging. Zij wilden er niet uit, logisch dat je dan alles op alles gaat zetten. Het is een RACE!!!
Nee, dat gaat niet op. M.n. Lien voerde een regelrechte hetze tegen Wendy en Yves. Als je oprecht bezig bent met de race, dan bekommer je je natuurlijk niet om personen, dan zorg je gewoon steeds als een gek te liften zodat je als eerste aankomt. Ik snap nog immer niet waarom, maar aan Lien's houding lag pure haat ten grondslag. Ik denk dat alleen om die reden zoveel mensen er plaatsvervangend onpasselijk van werden. Haat is onaangenaam om te zien. Zelfs gefundeerde haat. En deze haat sloeg ook nog eens volstrekt nergens op.
In het verleden is eerder sprake geweest van afkeer (niet eens haat), maar dat had altijd een reden. Dat kon een misverstand zijn, of oneerlijke concurrentie, maar in ieder geval
iets. Maar in dit geval lijkt er geen andere reden dan slechts het 'niet iemands type zijn'.
Je kunt recht trachten te breien wat krom is, krom is en blijft krom. Lien's gedrag (met Inge in haar kielzog) was krom, en daarom niet om aan te zien. Ik vond het in ieder geval buitengewoon eng om te moeten aanschouwen.