Ik zag vanmiddag een voorstukje dat Pieter wilde opgeven omdat hij een conflict had met de wedstrijdleiding
Ja dat zag ik ook, ben wel benieuwd...
Edit;
Het is nu even reclame.
Tsja, als het echt de regels zijn dan zit Pieter verkeerd, maar wel een beetje rare regel dan. Ik bedoel, ik snap dat het een veiligheidsregel is, maar er zijn veel liften die ze gehad hebben die veel gevaarlijker waren bij zelfs een mindere snelheid. Dus om zo'n harde grens te hebben is een beetje raar. Het is niet zoals hier in Nederland waar alle auto's iig wel degelijk zijn en al veiligheid ingebouwd hebben. In India rijdt er genoeg rond dat afgekeurd zou worden bij een APK, en dus een maximumsnelheid.. tsja... ze zaten in een van de wat degelijkere auto's, dus ik had het wel door laten gaan.
Je mag trouwens ook in NL harder rijden dan de maximumsnelheid als je iemand aan het inhalen bent...
Persoonlijk vind ik het regelen van lifts op een andere dag veel erger, omdat het het idee achter de race weghaalt.
Maar ja, ik zit niet in de wedstrijdleiding (ik dacht niet eens dat ze die hadden, is dit de eerste keer dat er een beroep op gedaan werd?)
Misschien dat B&C het tweede amulet weggeven zodat het toch een beetje laat zien dat het een dubieus punt was?
Nog even kijken
Edit2;
Tsja, 3 mensen op 1 motor, da's ook niet erg veilig, dus die regels, meh.
Ik vond de vorige aflevering persoonlijk spannender, het was vrij duidelijk dat B&C vrijwel de gehele rit voorop lagen.
Ik denk dat ik liever Pieter en Regina had zien winnen, maar B&C waren denk ik toch iets fanatieker en ze hebben het ook verdient.