Wel grappig dat H&T gelijk commentaar hadden dat de andere twee teams samenwerkten op de rit voor de eliminatie. ((H&T hebben vaker zelf onafgesproken met een van de andere teams meegelift. Ik persoonlijk vind dat erger dan als ze het afgesproken hadden; afspraken maken is slim, maar ongewenst opdringen vind ik niet kunnen (maar dat is slechts mijn mening)))
Of dat erg veel uit had gemaakt... tsja.. ik weet het niet. Het was maar 30 min en geen amulet ofzo dus ik vond het niet echt een erg groot voordeel/reward, alhoewel de finish wel erg close was.
Ik denk dat het vooral H&T mentaal een beetje dwars lag, ze hebben bijvoorbeeld gekozen niet in de bus met Bart en Chimene te stappen, dat had ze misschien wel geholpen.
Afgezien van dat was dit denk ik wel de spannendste aflevering tot nu toe, met 2 teams die verkeerd rijden, elkaar weer tegenkomen en dan 'de shortcut' enzo. Regina die eigenlijk *toch* een goede keuze had gemaakt (want door uit die trage auto te gaan hadden ze een snellere lift die ook de shortcut nog eens kende).
Erg leuk om naar te kijken.
De vooruitblik was grappig, Pieter die voor een auto gaat staan met B&C erin enzo ... ik kijk er nu al naar uit!