Er is geen BN'er die bereid is het offer te brengen dat nodig is voor ER. Inge de Bruijn en haaruitval? No way!
Ik vond deze PE op zich niet minder leuk dan de andere PE's, maar ik kan ook net zeggen dat de BN'ers echt een toegevoegde waarde hebben. Daarvoor waren de meeste BN'ers ook eigenlijk te onbekend, net als bij WIDM. Het is inderdaad wel opvallend dat die sportmannen de eerste deelnemers zijn die echt zo over fysieke aftakeling klagen.
M'n moeder wijst er bij ER altijd al triomfantelijk op dat de mannen veel meer dan de vrouwen klagen over het verdwijnen van spiermassa en een futloos gevoel. De conclusie die zij eraan verbindt (namelijk dat mannen dus slapper zijn dan vrouwen), kan ik natuurlijk absoluut niet met haar delen
. Maar ik moet zeggen dat de sportmannen van deze serie zich niet echt van een mentaal sterke kant hebben laten zien...
(begrijp me nou weer niet verkeerd: Bas & Bob waren wel mijn favorieten, maar dat Bob op wilde geven getuigt niet echt van enorm doorzettingsvermogen)