Ik blijf dat fanatisme van Bart steeds wel mooi vinden om te zien. Kist open... hoppa aan de kant met die slang! Alleen bleven ze te lang bezig met dat afvlaggen, volgens mij. Daardoor kon je dus ook echt zien hoeveel energie je zoiets kost en dat breekt je vroeg of laat wel op. Maar als ik het goed gezien had zou Chimène toch Hanna en Terence afvlaggen? Bart had ze gezien en riep dat naar haar. Deed ze dus niet maar dat weerhield haar er dus niet van om later in het safaripark een keer of tig dat Bart te verwijten. Zij had toch de vlag?! En dan van Hanna nog iets zeggen over onbetrouwbaar, ze verdraait zelf de feiten dus ook.
Ik snap heus wel dat als je een actrice ziet dat ze dan een rol speelt maar ik krijg dan toch altijd wel een bepaald beeld van zo'n iemand. Zo had ik altijd van Terence altijd wel een hoge pet op. Maar nu in deze Express zie ik een hele andere kant van haar en daar moet ik best even van slikken. Vond het echt jammer om te zien dat ze de twee jongens lieten barsten nadat daarvoor Bob ze de bus hadden ingeholpen. En ook dat ze "heel beleefd" dank je wel zei tegen de lift en gelijk erachteraan "oprotten" zei nadat ze de deur dicht had gedaan. Ik kreeg er een beetje een nare smaak van in mijn mond.
Bas en Bob doen het goed. Bas heeft wel dat beetje dat "ja maar, maar toch" gedraai altijd, maar deze twee presteerden prima gisteren. Ook al hebben ze dan zelf zowat niets op zak, toch even iets geven aan die bedelaar. Goeie jongens. Mogen van mij wel winnen. Maar dat zal wel niet gebeuren als je ziet hoe je vooruit komt in het spel zoals Pieter dat doet. Het is toch een op en top Hollander en Regina maar rond proberen te pimpen. Maar ja, zoiets werkt wel. Dat zie je dus ook aan Hanna en Terence. En dat is jammer.