Heb je die DIVX player gedownload die test aangaf in zijn eerste post?, dan moet het wel werken volgens mij
Ik denk niet dat het probleem daar ligt. Ik schat zo in dat koekoe helemaal niet weet hoe het allemaal werkt.
Eeuuhhhm,kan je PE Vips niet gewoon op de site bekijken,zoals ER? Want ik heb dit gedownload en mijn Pc sloeg tilt;Iets van Firefox en nieuwe weet ik veel wat ipv de gewone internet explorer en allemaal toolbars, en bij RN was het error hier,en error daar ik,Bill Gates,snap het weer niet
Ok, de Bill Gates uitleg.
Om de uitzending te kunnen downloaden heb je een apart, gratis programma nodig. (een bitorrent client heet zoiets) Degene die ik gebruik heet BitComet (maar er zijn dus ook anderen) en kan je
hier downloaden. Installeer eerst dit programma op je computer.
Het je dit gedaan dan kan je het bestandje dat ik in mijn eerste post heb genoemd downloaden naar je pc. Dit is dus niet de uitzending. Dit bestand bevat informatie voor Comet hoe en waar het bestand van PE kan worden gedownload. Open dus dit bestand op je computer (door er op te dubbelklikken) en als het goed is opent Comet zich vanzelf. Na enige tijd zal het downloaden dan vanzelf beginnen.
Als je uiteindelijk de uitzending binnen hebt, moet je eventueel nog de DivX codec installeren op je computer. Dat staat wel duidelijk op de site die ik heb aangegeven in de link in mijn eerste post.
Of zal het downloaden via nieuwsgroepen makkelijker zijn
Pippi Langkous?
Ik ben daar niet zo in thuis.