Ja hoor, ook ik zit er weer helemaal in na het zien van de aflevering gisteren. Ik mag die Veldkamp namelijk wel maar ik had in de Veronica gids gelezen dat die Chimene maar vond dat Bart geen overlever is. Zij wel, want zij moest een kind opvoeden, brood op de plank brengen en zich staande houden in de wereld terwijl Veldkamp in een beperkt wereldje leefde wat topsport heet. Nou uhhh, wat ik ervan gezien heb van haar, was dat Bart veel van het zware sjouw en renwerk deed. En daarmee kom je dus vooruit in het spel dus wie is hier dan de survivor?
Verder zag ik Pieter Storms weer zitten alsof 'ie bij het reisbureau zat met zn kopje koffie en die man maar het werk laten doen voor de slaapplaats, dan later ook gewoon voorkruipen in de tempel en zijn reisgenoot rondpooieren. VERSCHRIKKELIJK!!!!! Dat het zo toch kan werken in het leven he. Man o man. Ik heb niks tegen hem hoor want ik heb al die jaren ook Breekijzer gezien en zo is nu eenmaal de maatschappij. Maar dat het zo moet. Echt erg.
En die twee meiden weten precies hoe je vooruit komt in zo'n mannenwereld. Rasechte actrices hoor! Ik vond Terence vroeger altijd wel iets hebben. Maar ja, zo zie je die mensen bij die donatie programma's waar ze oproepjes doen om geld te geven maar in dit soort programma's komt de aap altijd uit de mouw he. Dan denken ze aan zichzelf. Beetje lachen, door de haren heen strijken, blote schouder. Ja ja... Geef mij dan maar Bas en Bob. Bas gaf zn zakje chips weg en Bob had respect voor een geloofsritueel. Goeie jongens. Net als die komieken. Moet je erbij hebben denk ik.
Al met al, weer fantastisch in elkaar gemonteerd. Prachtig land