Dit:
"Als reisstel zijn wij geen goed team. Onze karakters lopen te ver uiteen. We hebben een andere denkwijze en levenservaring. Ik bedoel het niet denigrerend maar Bart heeft jarenlang rondjes gedraaid op het ijs. Ik ben een allrounder en maak op allerlei gebieden dingen mee. Hij zit in een soort fictiewereld die topsport heet, ik zit in een wereld die overleven heet. Ik moet dagelijks voor mijn bestaan vechten, een kind opvoeden, de kachel brandend houden. Het leven is wel wat anders dan topsport bedrijven."
zucht...als topsporter maak je natuurlijk niks mee hé...je bent nooit lang van huis, je ziet je familie elke dag, je krijgt alles gratis in het handje, door alleen maar rondjes te draaien enzovoort ..Bart heeft dan geen kinderen maar voor hem moet de kachel ook branden wanneer hij thuis is en zoveel verdient een topsporter echt niet bij het schaatsen...pff ik vind dit wel heel denigrerend hoor Chimene.
goed mijn opmerking is geplaatst
... rest mij alleen nog te zeggen dat Bart vast voor mooie woedeuitbarstingen gaat zorgen, ik heb er al enkele mee mogen maken in het Thialf