wel grappig hoe de regie mooi kan knippen in de hele reeks die ze tot hun beschikking hebben. dit hele forum draaid puur op meningen die ze al proberen te krijgen. wanneer ze niet hadden laten zien van krieke maar juist een actie van mijn pappa dan had iedereen die krieke als eikel gezien en hadden ze rink de hemel in geprezen. maar goed zo is het niet gegaan nu maar zien wie de finale wint. persoonlijk gun ik het de meiden meer dan dan de anderen. ff iets heel anders dit waren de laatste nederlanders dus die belgen winnen weer es
verder blijft het leuk om te zien al moeten ze denk ik naar mijn mening er niet nog een seizoen aan breien
Ja, hallo, volgens mij kunnen wij hier op dit forum alleen maar een mening hebben over wat we zien, en dat ziet er voor jou familie toch niet zo netjes uit! Dat de regie jou familie zwart probeert te maken, andere stemmen onder de beelden zet etc. etc. dat is jou verhaal, maar zo komt dat niet over op T.V.
Je zult toch met mij eens zijn dat Krieke gewoon heel slim het balletje terugkaatst. Rinck komt in de bus, welke Krieke al heeft geregeld. Dit is al een keer eerder gebeurd, dat Krieke een lift regelt en dat Rinck er bij instapt en even later de chauffeur zo ver krijgt, dat Krieke en Nathalie eruit moesten en de lift met Rinck en Jorien via de omweg die ze verplicht moesten rijden, verder reden. Dus de kans bestaat dat ze allebei uit de bus moeten, dus waarom mag Krieke niet even aan de chauffeur melden dat Rinck de kaartjes wel zal betalen.
Maar het schijnt dat je de humor van de Belgen niet kunt waarderen. Het boeit mij ook niet of een Nederlands koppel of een Belgische koppel de race wint.
En verder zal er volgend jaar hopelijk ook weer een Peking Express zijn. Als jij televisie alleen leuk vind wanneer er familie aan meedoet, zal je weinig T.V. kijken.