Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
..oeps weer vergeten te prikken...zal mijn leven weer proberen te beteren de komende dagen
Oei... nog maar 1 kans hoor, maar wel een hele ruime kans!
en ik heb mijn ene kans genomen FF
wilde ook hier even zeggen dat het prixelprikken de laatste weken enorm goed is geregeld door jou
Maar vergeet ook mapel niet, ik reken alleen de scores uit, de rest is mapels werk!
Nou ik ook!Ditmaal had ik plaats 5, ik ga goed. Maar dit was pas de 2e keer stemmen, dus de uiteindelijke top 10 zl ik wel niet halen.Ik heb nu weer geprikt, en ik denk op een heel goede plaats!!! Ik heb informatie over de plaats opgezocht, en het belooft een spannend spel te worden Voor degenen die steeds verkeerd prikken: probeer niet blind te prikken, probeer in te schatten waar ze vandaan kwamen, mbv kaarten op internet, en waar dit in verhouding tot Bombay ligt. Dan kom je l een heel eind.
Wordt nog best spannend voor die 2de plaats in de pool !
Ligt het aan mij, of zijn al die opgaves verdomd lastig?
Maar hoe zit het nu met die puntentelling? Want als straks de winnaar bekend is kunnen er pas punten bij worden geteld voor al die weken dat we de winnaar in moesten vullen. Dan kan iedereen toch nog winnen?
Waar ze eindigen staat in 'het boek'. Het lijkt net of ze er allemaal al zijn geweest,....o nee niet allemaal... Twee van dezelfde kozen anders.
Ik heb al wel een paar plaatjes gevonden van de 1e, ik denk dat het daar bij blijft
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
651 gasten en 11 vaste bezoekers