nou, hysterisch?... niet echt hoor. ik kan me voorstellen als je in een vreemd land zit, je spreekt de taal niet, je bent de hele dag aan het liften wat al vermoeiend is, dan ook met iemand die je niet kent dat je dan snel geirriteerd raakt. En als je dan OOK nog eens aan een wedstrijd meedoet, dan zou ik helemaal snel op mijn teentjes getrapt zijn.
Was inderdaad wel een suffe actie van haar, en hysterisch as hij niet, althans dat hebben we niet gezien. zij reageerde wat mij betreft overdreven, maar dat kan wederom komen door de omstandigheden. allemaal heel erg menselijk en dus niks om over te oordelen.
ik hoop voor hen dat het volgende week weer wat meer voor de wind gaat.
Ja vond ik ook.. Ik vond het best terecht dat hij pissig was vanwege heet feit dat ze die kip kwijtraakte- idd je kent elkaar niet, erg veel indrukken, stress, vermoeidheid noem maar op.. op een gegeven moment is zo'n incident dan een aanleiding voor even stoom afblazen..
Hij was niet aardig nee, maar ik vond hem niet vreselijk beledigend ofzo- ik vond eerder haar reactie een beetje overtrokken - ik denk dat zij zo iemand is die zich miss snel door emoties en stemmingen laat leiden- ze is danweer diep in de put, danweer helemaal gelukkig- en om nou meteen te zeggen dat je niet meer doorwil met iemand bij het eerste probleem dat je tegenkomt.. je weet niet van elkaar hoe je reageert.. dat moet je leren dus dat moet je toch meenemen in de situatie.. dat kan je miss in eerste instantie niet dan sta je er te dicht bij maar dan doe je toch daarna een poging ofzo - heb niet de indruk dat dat echt gebeurde, althans ze probeerde het wel maar toen zat het duidelijk nog te gevoelig.. anyway, het lijkt me niet dat dingen echt uitgepraat raken dus vroeger of later (als ze erin blijven) komt dit weer naar boven en dan wordt die oude koe wellicht weer uit de sloot gehaald
Nathalie lijkt me een gevoelig meisje maar wel een klein beetje egocentrisch ook - alles draait om haar belevenis maar ze staat er niet bij stil kennelijk wat anderen ervaren - voor Krieke is het ook lastig lijkt me, tenslotte- maar goed miss is dat hoe ze overkomt of neergezet wordt.
Iig vond ik Krieke wel leuk deze aflevering als Blok. Hij toonde best pit vond ik en inventiviteit - meer dat Nathalie met haar Blok al was dat niet haar schuld wrsch. Eerder die van de psychotische Herman