Die lift wil ik even op in gaan. Dat is zeker GEEN afpakken. Rink benaderd de chauffeur als eerste, de chauffeur rijdt door en Krieke en Natalie moeten eruit. Dat is het spel.
Maar Rink had die lift helemaal niet geregeld. Kriek en Nathalie hadden hem geregeld, en ze lieten het toe dat Rink en Jorien erbij kwamen. Nou vind ik an sich dat het nog wel een bak is als jij kunt bereiken dat zo'n chauffeur een omweg voor je wil maken, hoor. Wat mij persoonlijk erg negatief trof, dat was de manier waarop hij Kriek en Nathalie van die wagen af joeg. En dat was in dat stadium echt alleen nog maar omdat ze hen hadden uitgekozen voor de omweg.
Je hebt vrijstelling voor de finale, dan ga je in een bus je constant bemoeien met Rink en Jorien, over onvolwassen gesproken. Wat dat betreft is Krieke net zo erg.
Kriek is duidelijk iemand die sterk wordt van een persoonlijke competitie. Hij trekt zich eraan op, en gaat daardoor verder dan veel anderen zouden gaan. Da's niet bijzonder aardig, nee. Dat ben ik met je eens. Maar het is wel een beerput die Rink zelf geopend heeft. Als hij in eerste instantie normaal gereageerd had (dus die omweg niet zo persoonlijk had opgevat) dan was de boel niet zo geëscaleerd, volgens mij.
dus het over een kam scheren van iemand is niet fair denk ik...
Dat ben ik met je eens. We belichten hier slechts één kant van Rink, en die kant mag dan niet bijzonder fijn zijn, het betekent natuurlijk niet dat dat zijn hele persoonlijkheid is. Ik denk, eerlijk gezegd, van niet. Hij heeft een hele aimabele kant. Eigenlijk hoeft hij niet meer te doen, dan zich niet zo snel zó aangevallen te voelen. Misschien moet hij leren tot 10 te tellen, en eens wat vaker en beter naar zijn dochter te luisteren;-).