Rink is juist degene die het meest respect toont aan de chinese bevolking van alle koppels die er mee doen!!
Volgens mij zit ik naar een andere aflevering te kijken als de rest van dit forum. Rink behandeld de Chinezen juist alsof ze achterlijk zijn. Praat steevast NEDERLANDS, gaat steeds harder NEDERLANDS praten als de Chinezen het niet begrijpen. Als hij daarna geen medewerking krijgt komt Rink met opmerkingen als "Het is trekken aan een dood paard".
Rink kan daarnaast ook geen tegenspraak dulden van Manja (Mania : respectloos !). Als te een week eerder een middelvinger hebt ontvangen, dan stop je ze toch gewoon in die beestenwagen. Is volgens mij heel duidelijk, alleen niet voor Rink. Die begrijpt dit niet, die had de snelle taxi verwacht. HALLO Rink, het is een wedstrijd. Wat ik ook kwalijk vond is dat hij dan steun probeert te vinden van de andere twee koppels in de beestenwagen, waarbij Krieke als labiel persoon heel makkelijk te beïnvloeden is.
Als na de etappe Manja normaal probeert uit te leggen waarom ze de beestenwagen werden ingestuurd, heeft Rink hier totaal geen oren naar én (heel irritant) het laatste woord wilt hebben.
Maar let volgende aflevering eens goed op, hoe minderwaardig hij praat over de lokale bevolking en op wat voor manier hij de bevolking benaderd. Het is hopelijk de laatste aflevering waar aan dit koppel meedoet.