Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10
1
Peking Express 2005 / Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Laatste bericht door Mit Gepost op 6-02-2012, 22:25:13 »
Vraag me af of ze elkaar nog wel eens zien of spreken
2
Peking Express 2005 / Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Laatste bericht door lis8stef Gepost op 26-08-2006, 15:23:33 »
hallo

wij zijn stephanie e n larissa

wij vinden pekingexpress wel leuk maar we hebben een paar vragen hoe oud moet je zijn om mee tedoen en hoe moet je je in schrijven om meetedoen..??

groetjes stephanie en larissa ::bravo::
3
Peking Express 2005 / Re: Muziek Peking Express
« Laatste bericht door WorldExpress Gepost op 15-04-2006, 16:49:50 »
Echt geweldige muziek <3
4
Peking Express 2005 / Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Laatste bericht door John Woo Gepost op 6-03-2006, 16:41:12 »
Jeroen en Manja ownen die zooi!
5
Peking Express 2005 / Re: Door voor de selectie?
« Laatste bericht door 8berg Gepost op 10-08-2005, 19:41:44 »
PE06?
was nog een dingetje vergeten
dat wat je ekstra meeneemt wordt je afgenomen en krijg je aan het eind van de rit (kort of lang, dat ligt aan jezelf!) weer terug. Vorig jaar was dat wel ellende want een ekstra broek van Jorien verdween zomaar.
Hou je dus , wat dat betreft, aan de regeltjes
Zelfs kleding met duidelijke merknamen moeten worden afgeplakt.
Voor mijn Groningen t-shirt heb ik speciaal toestemming moeten aanvragen
dus....
nogmaals sterkte!
ps. k'had de hoop dat je d'r al door was!, vorig jaar was zo eind juli bekend wie wel en wie niet!
6
Peking Express 2005 / Re: Door voor de selectie?
« Laatste bericht door Martijn_PE Gepost op 10-08-2005, 10:03:55 »

16 gelukspoppetjes..... voor elke deelnemer 1
dat kwam uit mezelf en was , zoals sommigen het wel zagen, geen tactische zet
maar zo ja.. dan ook


Ha Rinck,

Bedankt voor je reactie. Leuk idee van die poppetjes. Geestig dat wat bedoeld is als een aardige geste meteen wordt uitgelegd als tactisch gemanipuleer. Dat wordt nog wat (Als we ook echt door de laatste ronde komen natuurlijk met een hele grote ALS)..
Twijfel nog tussen iets leuks en iets nuttigs, er schiet vast nog wel iets origineels te binnen
7
Peking Express 2005 / Re: Organiseren PE fandag ???
« Laatste bericht door 8berg Gepost op 9-08-2005, 23:54:52 »
het weer wordt geweldig
dus laarzen.. no way
8
Peking Express 2005 / Re: Door voor de selectie?
« Laatste bericht door 8berg Gepost op 9-08-2005, 23:53:10 »
beste pekingdeelnemerPE06,
je vroeg naar het persoonlijk voorwerp dat je meemag
je kunt dat op verschillende manieren invulling geven, vandaar ook dat het persoonlijk is
k'kan je dus vertellen wat ik meenam:
16 gelukspoppetjes..... voor elke deelnemer 1
dat kwam uit mezelf en was , zoals sommigen het wel zagen, geen tactische zet
maar zo ja.. dan ook
als je aan iets anders denk: compas!!, of een zakmes!! echt handig hoor  ik moest er ééntje lenen!!!, pas toen ik daar was
en wat ook aan te bevelen is een scheermes
maar k'weet niet of je vrouwelijk/mannelijk bent (maar dan ook, misschien.. zie Karla/Sophie
voldoende???
rinck
9
Peking Express 2005 / Re: Door voor de selectie?
« Laatste bericht door -Lieke- Gepost op 9-08-2005, 17:14:06 »
Wat goed dat jullie al zo ver zijn gekomen!  ::bravo::
Ik denk dat ik zelf als persoonlijk voorwerp foto's van vrienden en familie mee zou nemen, maar het is misschien ook wel slim om iets echt nuttigs uit te kiezen. Veel succes!
10
Peking Express 2005 / Re: Door voor de selectie?
« Laatste bericht door Martijn_PE Gepost op 9-08-2005, 16:56:55 »
Ik wil best even reageren als potentiele deelnemer (mijn eerste bericht op deze site!). Wij zijn door naar de tweede en laatste ronde!

Ons is nog geen zwijgen opgelegd zoals Rinck suggereerde, maar omdat ik op geen enkele manier onze
kansen in gevaar wil brengen ga ik hier niet in al teveel detail in op onze persoonlijke situatie. ::hypocriet::

De eerste ronde in Breda ging vrij soepel, we dachten toen al wat bemoedigende signalen op te vangen. Dat bleek te kloppen want een tijdje geleden kregen we de uitnodiging om naar Antwerpen te komen (sport- en zwemkleding mee!) voor de laatste selectieronde, inclusief gesprek met een psycholoog en een arts.

Nog een vraagje aan de forummers hier: Ik las in het dagboek van Karla dat ze vlak voor vertrek te horen kregen dat ze een persoonlijk voorwerp mee mochten nemen (in hun geval een cassettebandje). Wie heeft er een goeie suggestie voor een handig/grappig/leuk voorwerp om mee te nemen, mochten we geselecteerd worden.

Als we door zijn zal ik kijken wat er binnen de regels mogelijk is om jullie op de hoogte houden! ::joehoe::
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10